oon siskon luona ollu koko viikon ja tuun takas sit sunnuntaina tai maanantaina ku oon kämpillä takas.
Olin tiistaina J:n ja sen äitin ja pikkusiskon kans kaupungilla<3
Mulla on 27pvä aika psykologille. moro.
ihanaa et ihmiset (ees jotku) lukee tätä ja kommentoi<3

Kommentit