oon  siskon luona ollu koko viikon ja tuun takas sit sunnuntaina tai maanantaina ku oon kämpillä takas.

Olin tiistaina J:n ja sen äitin ja pikkusiskon kans kaupungilla<3

Mulla on 27pvä aika psykologille. moro.

 

 

 

ihanaa et ihmiset (ees jotku) lukee tätä ja kommentoi<3