Äsken tuli aivan yli ihana laihuusmikälie<3 mun kädet on pienemmät ku ennen, mun lantioluut näkyy ihanasti, mun selkäranka on ihanasti näkyvillä<3

 

 

 

mun pitäs päättää _NYT_ et meenkö huomenna vai vasta ens viikolla ossalle. Tai siis ei _nyt_ mut mun pitää kertoo terkkarille aamu-kasilta, et mitä oon tänään syöny. Voin valehdella, ja sanoa et söin ruokalas ruuan ja illalla kotona ruuan, ja mennä vasta ens viikolla, TAI kertoa totuus, ja sanoa et söin ruokalas yhen perunan ja vähä salaattia ja illalla karkkia (n.3dl..) (en tiiä koska sit mennään?)  TAI sanoa et en syöny mitää, jossa tapaukses mentäs heti päivystävälle lääkärille, ja sit heti ossalle.  

Entiiä ! =( Ku en oo ajatellu asiaa, kävin tänää kaupungilla jne. ... EN TIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ! kertokaa mulle, mitä mun kantsis tehä.. =(