Pääsenpä taas tänne, en tiiä mikä täs oli, mutta joo. Mitään erikoista ei oo tapahtunu, oon menettäny 3 hyvää kaveria, kaikki käänty mua vastaan ja rupes haukkuun mua, mm. huoraksi... Ei siinä  mtn, mut huomasin, et oon kauheen kateellinen ja mustis ja kaikkee. En kestäis. ( ku kirjotin tätä, lähti 4:s............) Ja sit yks meidän luokkalainen ei tykkää musta, se on melkii sanonu sen suoraa........ huoh,. en tykkää tommosista 8<

Mulla ei oo (vieläkään -.-) sitä vaakaa, joten tarkkaa painoa en tiedä, mutta on noussu ! 8<  Muutama viikko täs on menny sillee, et oon aamun syömättä, sit koulussa syön vähä salaattia ja leivän ja sit illalla kämpillä mumsmums, mussutan kaikkee paskaaaa ! 8<  Tästä päivästä (illasta) lähtien en syö mtn, vaik viikkoon! yhen leivän/pvä ! ei muuta! pakko pysyä.  Voisin sit vaikka päästä osastolle...

Kuullostaa varmaa tosi vaikka miltä, mut, mä HALUAN osastolle, tuun kauheen kateelliseksi ku nään/juttelen/gallerias nään jonku tyypin joka on ollu osastolla... HALUAN.  (mm. J on ollu osastolla ja nyt se on tommosessa hmm. lastenkodissa. (vai mikä lie)) MÄKI HALUAN ! 

 

 

 

 

itken. ;____________________;

 

 

ps. haluan tatuoinnin alaselkään (tai niskaan, en osaa päättää! ) -> 

(laatu +10, älkää kopioiko ! 8<)

 

pps. Medusa nam<3 laitoin viime torstaina itelle nam<3

eipä mtn muuta uutta (:

 

Sisällä on, sinussa vesi
raskas, rannaton.
Se tahdotonta liikuttelee.
Kun vuorovesi nousee tai
laskee, vie onnetonta.
Kun en saa sua kiinni aina
pelkään vaan, sun
satuttavan itseäsi
uudestaan, enkä voi auttaa.

[PMMP - SALLA TAHTOO SIIVET]