Tänään sielä mökillä, mentii sinne jee. Oltiin siel, käytiin EK:n kans sytyttääs sauna kahestaa! ja oli nii hyvä fiilis, ku oltii aika paljo EK.n kans kahestaaa ! ja sit pummin siltä savuja nam<3  mut sit käytii saunas, näin kuinka LAIHA EK on! ja EN kans ;____; ja ne katto mun jalkoja kaikki sillee P_O" joo. sit mentii syömää ja SÖIN yäk 8< PALJON. mut kaikki muutki söi. onneks.   

Sit kokeiltiin sitä bb:s ollutta, sitä ku ne nosti ihmisiä sillee yhellä sormella. SE TOIMI. hui, luokkalaiset nosti muaki, sano et mä nousen sillee ekalla kerrallaki (ku eka yritetää nostaa -> ei onnistu -> kädet sen nostettavan päälle sillee jännästi -> nostetaan uudestaa -> onnistuu) juu.

nyt tällä hetkellä puhun samaan aikaan irc-gallerian sätissä jonku sätti-työntekijän kans mun shsta, se sano et mun pitäs puhuu terkkarille tai jollekki. EN VAA PYSTY SAATNA!

ONKO SE NII VITUN VAIKEETA TAJUTA EN EN PYSTY PUHUMAAN? TÄÄL BLOGISSA PYSTYN PUHUMAAN, MUTTA EN PÄIN NAAMAA ? OKEI? 

 

vittuttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ja kans ihmisten asenne, yks sano tuol sätis, et jos kirjottaa blogia ja puhuu shsta jossai netissä, ni ei oo sairas, mut on vaa huomion kipeee. 
okei, oon huomionkipee, entä sitte? 

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarfasdflkaslödfkö kasdfkaölsdkflöasdklföaksldöfkalsöd en oo oikeesti syömishäiriöinen, oon vaa huomionkipee

 

 

 

 

 

 

oonko enkö vai ollakko vai eikö .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasefad

pää hajoo just nyt. ja kurkkuki on kipeeeee