Tästä hetkestä eteenpäin en oo enää tyttö. Enkä nainen, enkä mies, enkä poika, en ole mitään. (henkisesti siis,, fyysisesti oon nainen silti.. vaik en haluis, oisin mielummin poika )= ) Ja tästä päivästä eteenpäin _laihdun_. Oikeesti tossa aikasemmassa postauksen kuvissa vedän mahaa sisään ja makaan lattialla, että en oikeesti oo noin laiha! =(
Olin muutaman päivän pois koulusta tällä viikolla, alussa olin oikeasti kipeä ja sitten lähdin käymään kotona, ja keskiviikkona menin käymään yläasteella. olin sielä ruokailusta loppuun asti. (en syöny sielä siis..) jajajaja, mitäs muuta. Illalla kävin tyttöystäväni luona tuola ihmepaikassa. Ne muut ihmiset lähti kaupungille ja sinne jäi me kaks + yks ohjaaja/aikunen mikälie ja sit yks nuori, joka oli mun rinnakkaisluokalla yläasteella. jee, katottii serranoita. Hokasin et siin on joku jonka nimi tai lempinimi on "ana" ja sit se soitti jollekki toiselle. Siin puhelimes luki "ana soittaa" ! (en tiiä ketä ne oli, ku en oo ikinä ennen kattonu serranoita, no katoin joskus ihan alussa.. ) Tänään sit tulin kouluun takas ja käytiin jossain urheiluopistolla tutustumassa ja sit käytii katto jtn taidenäyttelyä. Sit ku se itse taiteilija siin loppuajalla käveli sen pihan poikki, aaaw se oli PIÄNI! aa<3 Eipä kai muuta =)  
Tänä iltana kävin kaupassa ja ostin _SUKLAALEVYN_ ja söin sen, ja sit söin moonta (5) ruispalaa )=  Sit oli pakko mennä oksentamaan, oksensin kaiken pois.. ))== en tykänny yhtää, et söin )= Oon ollu niin kauan jo syömättä ))===

 

"Kuristaja, vankimielisairaala,
valkosen takana lapsi verta aivastaa.
Nollakolme ja punasia valoja,
kasvottoman huoneen värittömii taloja.
Maalataan mustaks, värisokeus sulkee,
yhdessä ruumiissa viis meitä kulkee.
Rakkaustarinoita kylmästä Suomesta,
vankimielisairaalan mustasta puolesta."
[Kuristaja - Kylmä suomi]




ps. http://www.youtube.com/watch?v=TX3EC_kJR2k , oli tylsää. Turha valittaa, et noita on tehty sata ja tuhat plaa plaa, tein ton itelleni ja tylsyyttäni. moi.