Kaverin äiti ei päästäny sitä tänne, koska mä oon nii vanha (lue: 3vuotta vanhempi ku kaveri..) noh, sit me päätettii et mä meen sinne junalla. Lähin tästä käveleen ja eiköhän juna ollu 5 minuuttia ETUAJASSA. Juoksin sit junaa kii, mut en kerenny, *%/)0öDx.#½. Ainoo hyvä puoli koko jutussa oli, et tuli hiki, ja semmonen fiils et haluun juosta lisää. En oo viel menny juoksee, olisin juossu kotii, mut mun pyörä oli asemalla.. 
Nyt oon ollu yksin kotona ja istunu vaa koneella.. Ja melkee menny kaverin luo... Kävin mä kyll kaupassa, joku ihme-ihminen kehu mun hiuksia! *ww* tuli hyvä fiilis~

Nyt on hiukan yksinäinen olo, ku ketää ei oo mesessä eikä mitään ;___; Haluan Helsinkii tai Tampereelle ;__;  Ja sit johonki kirpputorille ostelee vaatteita ;__;: Ja sit tahon Marimekon vaatteita, ku ne on nii värikkäitä., Mut sit ne on kyll kalliita, eikä mulla oo varaa.. Itelle tulee aina parempi mieli ku on värikkäät vaattet päällä! *www* 



ps. Onnistuin kadottaan ton kävijälaskurin johonki ;__; 
pps. http://www.pointblog.fi/?go=nanako < käy tuol, ei tarvi kommentoida eikä ees lukee, mut klikata vaa, nii saan pointshoppiin pisteitä, ja voin ostaa itelleni niil pisteillä marimekon 50€ lahjakortin, mikä on mun unelma *ww*