15.09.2009 19:12 <****> JEE PERJANTAINA RATSASTAMAAAN - ja kukaan ei jänistä ! :D
15.09.2009 19:18 <********> minen tuu =)
15.09.2009 19:19 <********> tai tuun, mut en ratsasta =(
15.09.2009 19:24 <******> SUN PITÄÄ ITSE SOITTAA TIINALLE JA PERUA TUNTI TO ENNEN 12oo !! MINEN ALA PERUMAAN TOISTEN PUOLESTA!
15.09.2009 19:25 <******> JOS EI PERU NII PITÄÄ MAKSAA NORMAALIHINTA. soronoo!
15.09.2009 19:25 <********> no heitäkkö puhelinnumeroa tai jotai ?
15.09.2009 19:26 <******> etsivä löytää.. :D ei oo puhelinta täsä.
15.09.2009 19:31 <******> tää on mun mielipide ja kenenkää ei tarvi suuttua koska puhun aina mitä sattuu, MUTTA; jos esim. just liikas on ratsastusta kysytään ketä ratsastaa ja se varataa niin mun mielestä on tosi typerää että porukka alkaa dissaa; mä en tuukkaan, mä en tuukkaan tyyliin. mun mielestä suunnitelmista pitää pitää kiinni. koska noi tunnitkin on aika suosittuja et niin vaan niitä ei aina saa yms. Ja sillain. mä ainaki toivon et kaikki tulis! ku se on sovittu juttu ! 12e/ 30min 19e/50min ---> ei oo paljon !
15.09.2009 19:45 <***********> no tulisin jos ois rahaa......
15.09.2009 19:45 <***********> ku mulla ei kuule oo tota 12:a kaan !
15.09.2009 19:49 <***********> enkä mä dissaa, haluaisin TODELLAKI tulla ratsastaan !


(en osaa muotoilla tota sillee hyvin..) Mut, joo, mulle tuli tosta tooooooosi paha mieli, muutenki ollu koko illan mieli maassa....  ja toi sama tyyppi on koko ajan kaikista ihmisistä sillee "toi on salee homo! homo sitä homot tätä.." (oon toi oranssi u know.)

 

Koulussa söin 2leipää, salaattia, vähäsen jtn kasviskiusausta ja sit hedelmäsalaattia.. kämpillä sit 5 leipää + kourallinen muroja -> oksennus -> kourallinen muroja..  ihan ok, MUT PYSTYN PAREMPAAAAAAAAAAAN. 

 

Haluan muuttaa takas kotiin, et näkisin J:tä useemmin, mut sit taas en halua, ku äitin kans ei oo mitenkää hyvät välit.........  Haluan, en halua, haluan, en halua... en osaa päättää jne =( ja sitte siel on koko city täynnä mm. homofobiikkoja jne... mutta ei mulla täälä oo ketään kaveria, ei mulla oo ku 1 semmonen ehkä, ja se asuu tuol kotipaikkakunnalla....... ja J.                                 tää olo tekee mut hulluks.    Ja toi yks tyyppi, joka luulee olevansa parempi ku muut =(  Se on tuol mun entisessä koulussa, J kans samas koulus, tai siis lukiossa, mut siel on molemmat samassa, siis toi JM on lukiossa ja mun J on yläasteella...  äääärshgafsdfgsadjgaksjdglijasiojgdiasjreo .. Ainii, tällä JM:lla on ollu joskus bulimia ja jtn muuta, ja seki on ollu osastolla.. se rupes mulle kerran gallerias aukoon jtn et " mee hoitoo senki ernu, keräät vaa sääliä tolla "yhyy oon läski"- jne " en muista tarkaa mitä se sano jne...  Nyt sen kuvanki näkeminen/nimen kuuleminen tekee mut hulluksi ! )========== en jaksais ajatella koko tyyppiä !

onneks on meidän luokalla sentäs ER, joka on oikeesti ihana<3 se ei oo kertaakaa sanonu mulle yhtää mtn pahaa eikä mtn ! 

 

ja taas ihana avautuminen.  muute, toi otsikko on aika ihana<3 (semmonen yhteisö löytyy myös galleriasta, saa liittyä ! ;) )

 

 

Suru käy, kysymättä lupaa
Pöytään istumaan
Onko meistä toisiamme
Silmiin katsomaan
Sinä oot, pieni tyttö
joka oottaa peläten
Jätät mulle pitkän pitkän
Pitkän kaipauksen 
[teleks - tuulilasin nurkkaan]

Meinasin antaa tulevaisuudelle stopin
Mutta iskä ei antanut siihen mahdollisuutta
Vaan näytti tietä kohti tulevaisuutta
Olin helvetin ongelmallinen nuori
Olin sisältä tyhjä, mulla oli vain kuori
Mut nyt tajuan, mitä sussa menetin
Anteeksi iskä, tein elämästäs helvetin
[Harhakuvitelma - Anna anteeksi iskä]

 

Toi jälkempi sai mut itkemään. Koska se on niin totta.. ANTEEKSI ISKÄ<3