I've been trying to love myself for real
I've been trying not to feel what I feel
I've been trying to be a bit less mistaken

 

48kg. ihan ok. En mee huomennakaan kouluun, en vaa halua. Onneks tääl kämpillä ei oo mitään ruokaa, on jotain kuiva juttuja vaa, jotka on kevyitä (:
Viikoloppuna en syöny paljo, mutta tein jotain sämpylöitä kotona ja leipää, rasvalla (;__;) ja sit ku olin mökillä ni siel sit ruuaks v.sipulikermaperunoita ;__; ja leipää _voilla_.

Perjantaina oli puolivuotispäivä, ja oli jotain niiiin ihaninta<3 Mulla ja J:lla on samalaiset laukut, mutta mulla on vihree ja sillä on pinkki <3

 

 

äläläpäää, haluan kameran ;__;

 

 

ja angst fiilis taas. tänään ku olin leikkiksellä muutaman ihmisen kans, mua rupes vaa yhtäkkiä itkettään ku kuuntelin nii surullista musiikkia, ja sit menin sinne kauemas yhen kaverin kans, ni sit J laitto mulle viestin "Sori nyt mut mulle tuli semmonen olo et mun pitää saada sanoo sulle et mä rakastan sua<3" Tuli heti parempi mieli, ja silti rupesin itkeen enemmän. 

 

Ja lisäsin itelleni tavoitteen; 3.11 painan 45kg. ja sit ku j:lla on synttärit (12.11) painan 43kg ! pakko.