Kipeenä, on kai kuumetta (en tiiä ku ei oo kuumemittaria ==( ) ja sit on kurkku kauheen kipee =( ei tee mieli syödä, ei kyll muutenkaa.. Palelin koko päivänki koulus =(  oksettaaaa =(( vaik oon syöny muutaman hapankorpun ja koulus salaattia + perunan ==(  yhyyyy.

Se tyttö, josta kerroin vähä aijemmin, se hymyili mulle tänää ruokalassa =)♥ Ja hokasin kans tänää, et se asuu mun naapuris, tai sit toises talossa, mut täs samassa asuntolassa kuitenki ==) 

Mun piti mennä tänää uimaan, mut en mee ==( enkä lenkillekkää jaksa =( huomenna meen kai kotiinkotiin ja sit nään rakkauteni♥ pitää käydä tuoll entisellä koululla hoitaas muutama juttu opettajien + terkkarin kans ==( toivottavasti ihmiset ei huutele kovin paljo =( mut onneks suurin osa niistä huutelijoista lähti pois samaan aikaa ku mä ! =) 
nyt sattuu mahaan =( ja nenä vuotaa =( täytyy kai tehä jotain =( mennä nukkumaan tai jotain.. ei kyll väsytä =(