Tää neiti kävi sairaalassa täs yks yö..
Diaknoosi: 1,4promillea. (ei mun mielestä ees paljo? :o) ja kaatumisesta aiheutunut aivotärähdys. 
Hoito: "määrittelemättömäksi ajaksi" arestia, kadonnut puhelin ja pyörä.
Hinta: 23€ (60%-viinaa 2l pullo..) + ??€ (4kpl juustoateriaa/ abc)  
 

ite en tiiä et mitä oon syöny/tehny/sanonu ton yön aikana, mut ambulanssi mieheille halusin ilmeisesti tehä selväksi, et mulla on tyttöystävä XD "***** ON MUN TYTTÖYSTÄVÄ, TIEKSTE? OIKEESTII! SE RAKASTAA MUA JA MÄ RAKASTAN SITÄ" .. Ja muutamalle muullekki ihmiselle, jokka oli siin.. ja kaikki vaa nauro mulle .. 
 

 

äh, en halua kirjottaa tosta illasta/yöstä.. tavallaan halusin kertoo kaikille mitä tapahtu, mut en haluu kirjottaa siitä. okei? 


ps., Ambulanssimies: "tuleeks sun päästä verta ku se on noin punanen?"
Mä: "NO 3¤&!#¤Ä! SE ON HIUSVÄRIÄ! MÄ OON VÄRJÄNNY HIUKSENI PUNASEKS,"
pps. kohta parempi postaus.