Rakastan sua enemmän ku ketään muuta. Sä oot _oikeesti_ ainoo ihminen, jonka takii oon tääl. Ethän mee ikinä pois mun elämästä?Vaikka mä oon tällänen, ni tiiä, et rakastat mua silti. Mäki rakastan sua just sellasena ku oot♥


Rakastan sua, vannon sen monin valoin.
Rakastan sua, osoitan sen moni tavoin.
Tuu kulta lähelleni, tahdon sut tänne.
Sä annat tarkoituksen mun elämälle.♥

Sä oot valo mun pimeydessäin
loistat kirkkaana edessäin
ja aivan kun olisit lähelläni, tunnen kätes kädessäin♥

Jos minun pitäisi elää elämäni ilman että sinä olet lähelläin.
Päivät olisivat tyhjiä.
Yöt näyttäisivät pitkiltä
Sinun kanssa näen aina kaiken niin puhtaana
Olen varmaan ollut rakastunut aikaisemmin
Mutta se ei ole koskaan tuntunut näin voimakkaalta.♥

Mikään ei muuta rakkauttani sinuun
Tiedät myös kuinka paljon rakastan sinua
Maailma voi muuttaa koko elämäni
Mutta mikään ei muuta rakkauttani sinuun.♥


Kädet kiertyy käsiin,
huulet hakee suudelmaa.
Syleilyt polttaa
ja rakkaus lämmittää.
Kaikki on niin kaunista
eikä mikään tee kipeää.♥





rakastan sua.♥ oon sun, oot mun.♥