Viikkonloppuna söin. paljon. olisin halunnut juoda, mutta olin siskojen "valvovien" silmien alla, joten ei =( J oli jossain juomassa. Mäki olisin halunnu olla. mutta olin yksin, yksin.

 

En tykkää olla yksin. eneenneennenenenene =(

Enkä syödä.. 

Tykkään juoda ja olla sekasin.

Huomenna taas kouluun... =s

J taitaa muuten olla suuttunu mulle. =s ihan pienestä jutusta :z  Ei se kyllä kovin pieni asia oo, ku sanoin sille yhen jutun, koska en ajatellu mtn. PASKA . =(

Kohta lähen lenkille, tonne pimeeseen kaupunkiin, :3 

Tällä viikolla en syö yhtään paljoa, jos vaikka se terkkarin aika ois ens viikolla. Meen huomenna tai ylihuomenna ainaki uimaa :D taas, oli nii kivaa viimeks<3

ihan tyhmäääääääääääääääääää

 

On rakkaus kai ihanaa
Mulle pelkkää suurta tuskaa
öisinkään en enää unta saa
Hyväksy et lähellesi
En voi päästä sängyllesi
Silti en voi sua mä unohtaa, unohtaa
Miks mun täytyy aina jäädä yksin oottamaan
Kyynelsilmät kuivaamaan
Ilman sua kai mahdotonta olla vois
Oi jos kaikki toisin ois

[ Apulanta - Kristalliprinsessa ]