Täs on minä moi, mitä jätkälle nykyään kuuluu? Sori et mä soitan näin myöhään, mut nyt sä et saa mulle suuttuu. Mul on viime päivinä ollut aika vaikee keskittyy yhtään mihinkään. Me löydettiin just tää kämppä ja nyt kämppiski lähti kiitään. Mä oon nyt tääl yksin ja mä oon ehkä juonut vähän liikaa. En tiennyt kelle voisin soittaa, en mä sua kuitenkaan usein piinaa. Ehkä tän jälkeen sä näät mitä mä oikeesti kelaan. Sori jos herätin sut.

joo, mun kämppis vaa lähti täältä asunnosta :o ei se kertonu mulle etukätee mtn, mut tänää ku tulin koulusta, ni sen huone oli tyhjä ja kaikki tavarat lähteny.Sit täs illemmalla se kerto mulle GALLERIASSA, että se meniki sen kotipaikkakuntansa lukioo. Noh, tykkään olla yksin.<3

Ei ollut kovin helppoo kasvaa meillä himassa. Faija hakkas usein mutsii, aina kun se oli pienes hiivassa. Kyllä mäkin siitä osani sain, mut enemmän vaan huutoo ja raivoo. Mä oon aina pelännyt mun faijaa ja se on sust varmaan vähän outoo. Mä olin aina mun mutsin puolella ja faijaa vastaan. Miten sä voit rakastaa jotain, joka lyö omaa lastaan. On vähän paha olo, se on ihan ok.

Laittakaa faijan kohdalle isäpuoli, ni tiedätte miltä musta tuntu mm. 8-3 vuotta sitte taaksepäin. En jaksa siitä kertoa sen enempää, ku en haluis muistella niitä aikoja..  Mut yks juttu pakko kertoo, yks uus vuosi, en muista mikä oli, muistan ku isäpuoli , tämä mies, jossa äiti roikku aika pitkään, ampu mua päin suoraa semmosella ihme raketilla. Muistan sen ku juoksen sen jälkee "palavana" auton taakse ja pyörin siin lumes ja sit en muista enempää. ikinä en menny sairaalaan, eikä ikinä oo siitä mtn lastensuojelu juttua voinu tulla, vaikka monesta muusta asiasta on tullu (mm. mun juomisesta, viiltelystä ymm.) Vasta viimeviikolla sain siskolta kuulla, että se oli sillon yrittäny saada mua huostaanotetuksi. [vai mikä se sana on, ymmärrätte varmaa] Mutta ei, sen jälkee kuulin, "et se ei ollu mitenkää vakava asia. "  sanon vaa saatana.

 

Sähän tiedät että mä oon aina pärjännyt hyvin koulussa. Mä oon pärjännyt urheilussa ja kaikissa muija-jutuissa. Sä et tiennyt tätä, mut mä oon jo pitkään vetänyt huumeita. Se lähti miedoista ja siit sit asteittain vahvenneista. Aineissa mun itsetunto korjaantui, must tuli mun faijaa vahvempi, tai ainaki silt must tuntui. Mä en tiedä tajuut sä mun oloo tai jaksaksä ymmärtää. Vanhemmat ei tiedä mitään, ei ne nää mun pään sisään. 

No ei nää ei. ja sekasin [viina,huumet, kaikki käy.]  on kiva olla<3           " Ehkä se et se ei puhu, johtuu siitä miten sitä on pienenä kohdeltu" [musta, sisko]

 

ei vittu mitä mä oon oikeen menny tekemään.
mä oon vetäny tän aineen jo enkä mä pääse perääntymään
hei soita ambulanssi hei tai tuu ite jeesaa
mua pelottaa mitä mä oon menny itelleni tekemään.

 tai sit meen vaa nukkumaan ja meen huomenna "ilosena" ja "pirteenä" kouluun! (: Ei jaksais mennä nukkumaan, pitäs mennä suihkuun ja pestä jalka verestä. ah, niin ihana voittajafiilis ku on viillelly<3

[@junkmail - viimeinen puhelu]

Huomasinpa tossa, että sillon ku seisoo peilin edessä, ja kattoo itteään, ni näkee kasan luita + vähä nahkaa. Mutta sitteku kattoo itteään "näin suoraa" tai tällee younou, ni sit on läski. ja jossain varjossa näyttää nii troo-laihalta, mut sitte vaik valokuvissa on taas läskiä.

 Löysin kans yhen aika ihanan kuulosen dietin: "Rasvanpolttokeitto 

 

Tarvitset: 
6 sipulia (tai 6 purjoa)
1-2 purkkia tomaatteja (kuorittuja)
1 iso keräkaali (silputtuna)
2 vihreää paprikaa
1 kokonainen varsiselleri
1 lihaliemi- tai muu kuutio (vähäsuolainen!)
vettä niin paljon, että kasvikset peittyvät kattilassa


Keittoon voi lisätä myös pinaattia, naurista tai retikkaa. Keittoa voi maustaa mielensä mukaan pippurilla, curryllä, persiljalla, punapippurilla tai tabascolla. Suolaa vain hyppysellinen!

Vihannekset paloitellaan liemikuution kokoisiksi palasiksi, niiden päälle kaadetaan niin paljon vettä, että se yltää noin kaksi senttiä yli vihannesten. Keitetään 10 minuuttia, ensin kovalla lämmöllä ja sitten vähän aikaa hauduttaen. "

tota syödään viikon ajan + jtn muuta, tarkat ohjeet oon kopioinu jostain [anteeksi, en muista mistä] blogista gallerian päiväkirjaani, josta ne huomenna katson kun valmistan tätä keittoa! sit meen ton dietin viikon ja sit oon laiha!! pakko~
Mietin muute äske, et oon joskus oon painanu 53kg. nyt painan ~47kg. Aika hyvä vai mitä? joo, mut kohta enemmä<3 kohta oon laihempi<3 kohta oon se joka kerää katseet koulussa<3
kohta.

vai?

 
Nyt suihkuu ja sit vois vaik mennä kerranki aikasi nukkuun. 


10.08.2009 01:16 <POSKILÄVISTYS> make love, not 

 

 

 [sekava on joo, koittakaa kestää.]