Tänään alko koulu. IHANA alottaa ihan uudessa koulussa, jossa kukaan ei tunne mua, jossa kukaan ei huuda mun perään "lepakko!" "ranteet auki lusikalla, sattuuko?" "kyllä muaki vituttais olla sun näkönen" yms, 
Noita kaikkia jouduin kuunteleen 6vuotta.  
 mun maha on täynnä ruokaa. mysliä, suolakurkkuja, leipää, keksejä. haluisin mennä oksentamaan, mutta kämppis kattois varmaa aika pitkään. Fdsa


lupasin itselleni, että laitan napakorun itse, kun olen 45kg, mutta kaveri laittoi sen jo muutama päivä sitten. Itseasiassa taisin luvatta, että olen 45kg ku koulu alkaa.. 



Mulla ei oo vaakaa täälä asuntolassa. D:


And you're my obsession
I love you to the bones
And Ana wrecks your life
Like an Anorexia life
[silverchair - ana's song]


ps. tajusin täs yks päivä yhen asian. kerron sen myöhemmin.