Oon miettiny tätä blogia kauan. Oon halunnu avauta, mutta ei oo ollu oikeeta "kanavaa". Viikko sitte tajusin, se on tää blogi. Tää ei oo (kai?) lukijoita, en tiiä, mutta kuha saa avautua. 

äääääääääääää kaikki on niiiiin sekaisin, että en osaa artikuloida selvästi, mutta yritän...

 

Oon viimeksi päivittäny 16.2.2013. Elikkä sillon ku oon

-Justiin lopettanu vahvat humeet (subu, piri, kristalli(<3))
-Alottanu puhelinmyynnissä
-Ja oon tutustunu viimeisimpään säätöön.

 

Toukokuussa 2013 tapahtui paljon, 

a) lopetin myös kannabiksen
b) ryhdistäydyin töissä (=vaihdoin osa-aikaseksi ja sairaslomat loppu)
c) tein suunnitelmia lukion osalta.

 

Nyt. 9.11.2013

a) Mulla on hikka.
b) Mun yks kaveri on murhattu ja mulla on surullinen ja ahistunu mieli sen takia
c) Kristan kuolemasa tulee tänään neljä vuotta
d)Oon ollu samassa työpaikaassa 9kk
e) Suoritan lukiota
f) oon veloissa
g) PARAS, rahat ei riitä.
H) Paino tällä hetkellä 48,7kg TIIIIIIIIIIIIÄN LIIAN VÄHÄN. tää (paino) on syy miks oon tähän blogiin kirjottamasa.
i) edelleen hikka, ja oon pienes kännis. 

 

HUOMENNNA KIRJOTAN SELVEMMÄN POSTAUKSEN!