Jou. Tehän tiette kun oltiin skidei ni haluttiin olla
Kaikki halus olla palomiehii tai poliiseija tai lääkäreitä tai lakimiehii,
Mut se ei vaan skulaa sillee.
Ympäröivä maailma joskus pystyy vetään elämän niin vituiks
Koulukodista sun parhaat frendit on esimerkiks vittu rikollisii
Kaikki osa lähti käymään esimerkiks Keravallan laitoksella
Sillon susta ei voi tulla juuri vittu paskaakaan

Teit vitusti paskaa ja jäit viel siitä kiikkii
Kun jouduit kakolaan se oli iha vitunmoist paniikkii
Ja kirjotit kirjeen et nyt doupin veto riitti
Puoleen vuoteen et ollu yhtään snaguu vetäny
Vittu et mä toivon et sun päätös ois vaan pitäny
Riimejäni aamuyöstä kaverille rustaan
Puran paperille tuskaa pikimustaa

Toiselta puolelta löysitkö jotain parempaa
Mä toivon et sul on sielä paljon helpompaa
Mä toivon ettei siel oo douppii taikka vankilaa
Työnsiirtolaa, konnunsuota taikka kakolaa
Mä toivon ettet löydä ittees jostain alempaa
Sähän tiedät mitä itsemurhaajista sanotaan
Ja siittä paikasta minne ne kuollessaan joutuu
Mut onks sekään sitte pahempaa ku vitu konikoukku
Sä sanoit et kaikki menis hyvin kun pääsit vittuun linnasta
Sanoit ettet menis takas sinne mistään vitun hinnasta
Jengi sano 'älä sure kysehän on omasta valinnasta'
Mut silti pala nousee kurkkuun ja mua puristaa rinnast
Mun tytön kummisetä, mun kummitytön isä
Sä avasit oven ja astuit siitä sisään
Vitun paska juttu et se ovi aukee vaan yhteen suuntaan
Mä kuiskaan, vaik tekis mieli huutaa

Tälleen käy sitte... kaikki eilispäivän tulevat poliisit ja palomiehet tai lääkärit
Saattaa joskus ottaa ysimillisen mist on sarjanumero viilattu vittuun
Ja ampuu itteltään aivot seinille
Mä en tainu Jarde olla hirveen hyvä ystävä sulle
Meinaan ihminen jol on vitun hyvii ystävii nii ei mee ampumaan itteensä...
Anna mulle anteeks.

 

Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa

 

 

tältä musta tuntuu JUST NYT. en halua elää täälä tämmöstä elämää en halua ! katon kuukauden, jos pystyn, ja sit, en enempää .. en vaa jaksa en kestä en tykkää !